Beneficiile unui CRM (Customer Relationship Management)

 Un bun sistem CRM poate fi o investitie profitabila pentru orice afacere, mica sau mare. Aceste sisteme aduc foarte multe avantaje, cum ar fi:

Centralizare date CRM Centralizare si partajare de date – cu un sistem CRM datele sunt stocate intr-o locatie centralizata, facandu-le accesibile tuturor membrilor companiei, acest lucru permitand angajatilor sa comunice mai usor intre ei, cu piata dar si cu clientii firmei. De exemplu, daca un agent de vanzari este in vacanta, informatiile despre clientii lui le vor avea si ceilalti angajati, acestia putand astfel sa reia activitatea de unde a fost lasata, fara sa afecteze relatia angajat-client.

Relatii-clienti CRM Serviciu de relatii cu clienti mult mai eficient – Sistemul CRM este capabil sa stocheze informatii detaliate espre fiecare client, cum ar fi istoria comenzilor sale, corespondenta, raspunsuri, studii, emailuri de marketing. Avand aceste informatii usor accesibile se poate imbunatati semnificativ viteza si calitatea serviciului de relatii cu clientii. In schimb, sistemul ofera angajatilor mai mult timp pentru a se focusa pe vanzari, marketing sau alte prioritati.

Personalizare CRM Abilitatea de a personaliza relatia cu clientului - Utilizand WEB CRM, depozitul de informatii despre fiecare client revine oricui din echipa, clientul fiind tratat astfel ca o persoana individuala si nu ca grup. In acest mod, fiecare angajat poate fi informat mult mai bine despre fiecare client, despre nevoile lor specifice dar si de profilul transactional. WEB CRM ajuta organizatia sa ajusteze usor nivelul de servicii si sa reflecte importanta si statusul fiecarui client. O relatie imbunatatita cu clientii prin promptitudine si intelegere ajuta in fidelizarea clientului si scade agitatia. De asemenea, ajuta compania in a aduna feedback-uri continue de la clientii ce au cumparat deja un anumit produs sau serviciu.

Satisfactie client CRM Satisfactia clientului – WEB CRM ajuta clientii sa se simta ca si cum ar face parte dintr-o echipa nu ca niste pioni dintr-o statistica de vanzari. Acest sentiment al parteneriatului ii fac pe clienti mai fericiti si mai dispusi sa repete afacerea cu dvs. si sa aduca noi potentiali clienti.

Clienti noi CRM Descopera clienti noi – se pot identifica noi clienti prin WEB CRM. Pastrand urmele profilelor clientilor actuali se pot genera strategii de determinare a tipologiei de clienti pe care ii poti targeta si atrage in compania ta. De exemplu, daca un student cumpara un serviciu sau un produs de la tine, poti veni cu o strategie pentru restul studentilor din facultatea respectiva.

Crestere profit CRM Cresterea castigurilor – folosing informatiile din WEB CRM, campaniile de marketing pot fi coordonate mai eficient prin asigurarea ca promotia nu targeteaza si clientii care au cumparat deja produsul/serviciul tau. Deasemenea, asigura retinerea atentiei clientilor prin programe de fidelizare. O afacere buna nu trimite un newsletter unui client cu un produs pe care deja l-a achizitionat.

Cross-sell CRM Cross-Sell si Up-Sell eficiente – WEB CRM faciliteaza Cross-Sell (oferirea catre client a produselor gratuite pe baza achizionarii anterioare de produse sau servicii) si Upp-Sell (oferirea clientilor a produselor premium din aceeasi categorie). Aceste strategii ajuta firma sa inteleaga mai bine nevoile clientului si sa anticipeze achizitiile viitoare (de exemplul, cineva care cumpara seminte de gazon in primavara, va avea nevoie de un fertilizator putin mai tarziu).

Marketing CRM Eforturi imbunatatite de Marketing – Inregistrarile salvate in CRM pot fi analizate pentru a eficientiza piata si a vinde fiecarui client din baza de date. Clienti demografici, istoric de achizitii, raspunsuri la studii si altele, pot fi studiate pentru a determina care grup poate fi targetat in fiecare campanie de marketing. Deasemenea, detaliile despre fiecare achizitie a fiecarui client pot fi folosite pentru a prezice cand va plasa urmatoarea comanda si de ce fel de produse sau servicii este interesat. (eficientizeaza deasemenea si Cross-Sell si Up-Sell)

Profit CRM Profit ridicat – Combinatia de relatii cu clientii eficienta, marketing util, clienti satisfacuti due la tranzactii inmultite pentru o afacere profitabila.

Comenzi CRM Finalizarea rapida a comenzilor – WEB CRM ajuta angajatii companiei sa inchida tranzactiile rapid si eficient prin acumularea si stocarea datelor despre clienti.

Call-center CRM Call Center eficient – Daca fiecare angajat are acces la detaliile clientilor targetarea acestora se va face mult mai usor, evitand spam-ul. WEB CRM ajuta mana de lucru a companiei sa invete cum sa trateze fiecare client prin accesarea informatiei de oriunde, avand nevoie doar de internet.

Vanzare-simplificata CRM Simplificarea procesului de vanzare – WEB CRM dezvolta canalele de comunicatie interactive, pe site, etc. si usureaza procesul atat pentru companie cat si pentru angajatii acesteia, acordand afacerii dvs. modalitatea de alege modul de comunicare intre angajati si clienti.

Pe scurt, sunt multe beneficii pe care un CRM le aduce intr-o firma, centralizand datele pentru o garantare a satisfactiei clientilor si aducand un profit considerabil companiei.

Demo aici cu WEB CRM.